Методична комісія класних керівників
Методична тема районну:
Формування особистості учня через реалізацію партнерських стосунків між учителем та учнем.
Методична тема школи:
Формування і розвиток високоінтелектуальної свідомої особистості з активною громадянською позицією.
Тема, над якою працює МК
Реалізація партнерських стосунків між учителем та учнем як шлях до формування успішної особистості
Мета: Cтворити умови для саморозвитку особистості учня, формувати моральну духовно розвинену, життєво компетентну особистість, яка успішно самореалізується в соціумі як громадянин, сім'янин, професіонал; формувати й розвивати соціально значущі якості особистості, що характеризують її ціннісне ставлення до загальнокультурних і національних цінностей через реалізацію партнерських стосунків між учителем та учнем.
Педагогічне кредо:
Виховання - велика справа: ним вирішується доля людини.
Структура МК
МК
Заступник директора з виховної роботи
Романенко І. С.
Керівник шкільної МК класних керівників
Ліщанюк А. О.
Класні керівники
Практичний психолог педагог-організатор
Марухно О. П.
Вецало Т. В. Бібліотекар
Зозуля В. В.
Соціальний педагог
Миколаєнко Медична сестра
Смаригіна М. В.
Основні завдання методичної комісії класних керівників:
підвищення теоретичного, науково-методичного рівня підготовки класних керівників із питань психології та педагогіки;
забезпечення виконання єдиних принципових підходів до виховання й соціалізації учнів;
озброєння класних керівників сучасними виховними технологіями та знанням сучасних форм і методів роботи;
вивчення, узагальнення та використання кращого педагогічного досвіду роботи класних керівників;
координування планування, організації та педагогічного аналізу виховних заходів класних колективів;
сприяння становленню й розвитку системи виховної роботи класних керівників.
Завдання МК класних керівників НВК №1 м. Немирова
- Удосконалювати діяльність класного керівника, забезпечувати успішність у творчій діяльності.
- Приділяти увагу проблемам молодих класних керівників, їх адаптації до шкільного життя.
- Працювати над створенням оптимальних умов для розвитку обдарованих дітей, забезпечення їх самореалізації.
- Створювати належні умови для навчання та виховання через тісний зв'язок з родиною.
- Спрямовувати роботу класного керівника на формування спільної програми дій школи і сім'ї у становленні юної особистості.
- Посилити профілактичну та правовиховну роботу, спрямовану на зниження рівня підліткової злочинності.
- Формувати життєтворчу юну особистість шляхом впровадження основних принципів особистісно - орієнтованої освіти.
- Виховувати національну свідомість, пробуджувати інтерес учнів до відродження української культури і втілення її в їх духовне життя шляхом інтеграції навчально-виховної роботи НВК .
- Формувати здоров’язберігаючі компетентності школярів.
- Підтримувати та укріплювати шкільні традиції, що сприяють згуртуванню шкільного колективу.
- забезпечувати активну діяльність органів учнівського самоврядування.
- спрямовувати виховну діяльність на розвиток інноваційної особистості.
- сприяти підвищенню результативності виховної роботи в закладі шляхом удосконалення нових форм роботи, пошуку нових систем виховання, упровадження інноваційних технологій.
Є в нашій українській літературі імена, що увібрали в себе ...